måndag 12 december 2011

Jag vill pausa tiden!



Just nu, just här skulle jag vilja pausa tiden! I helgen hade vi vår julshow "Glittrande julkort" på mitt andra jobb, då jag var en av konfrenciererna - i finalen var jag Benjamin Syrsa! (jobbar också i Pingstkyrkan som barn o ungdomssamordnare) så nu är det stora jobbet över, å det känns så skönt. Visst vi har kvar alla releaser på Les Mills-passen nästa vecka - men trots det så skulle jag vilja pausa tiden just nu!


Allt ligger ju som framför men en härligt pirrande förväntan! På fredag har hela Hälsans Hus 80-talsfest (vimmelbilder utlovas ;-) fler julfester, avslutningar, kompismys, familjemys, nedvarvning, god mat, julafton, och en massa massa annat väntar!


Dessutom tycker jag det är roligt att bryta träningsschemat lite, att köra pass på lite andra dagar o tider och kanske prova något nytt. Som jag skrev tidigare sparkar vi igång de flesta releaserna nästa vecka - men redan på söndag är Bodypumpen först ut! Ska bli roligt med rykande färsk koreografi o musik på passen :)


Dessutom kommer vi ha PREMIÄR på våra nya pass: 19/12 CXWORX, 29/12 SH´BAM - missa inte det!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar