lördag 7 januari 2012

Det våras för danspassen!

Vårens schema börjar om två dagar och då finns det ett nytt härligt danspass att välja på!
Sh´bam hade premiär i mellandagarna, tyvärr gick kameran sönder för min utsända fotograf så ni blir utan bilder denna gång - men det är bara att googla på sh´bam så finns det massor av bilder och filmer att titta på om ni undrar vad det är! Fast jag inte har några bilder kan jag försöka beskriva passet. När vi hade 80-tals fest på Step In stod jag och gjorde mig i ordning och ville ha musik på i omklädningsrummet, den nya sh´bam-skivan fick det bli och musiken rockade! Man blir glad, fylld av energi och får världens lust att dansa!!! Enkla danskombinationer som engagerar hela kroppen är temat så detta är ett pass för dig som inte har dansat så mycket (en väldigt bra början om man sen vill fortsätta till Zumba eller Bodyjam), eller för dig som är dansvan och inte vill ha så mycket klurig koreografi att bita i utan bara slappna av och DANSA. Men det allra bästa sättet att få en bild av passet är att PROVA DET!

Igår hade jag och Ehlin också ZUMBAPARTY, mycket nya låtar och
ett riktigt ös i salen. Jag ska inte säga så mycket mer om det, bilderna får tala för sig själv :)








På vårschemat finns ju också BODYJAM som hade release
nu innan jul - så missa inte det passet heller!!
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar