måndag 30 juli 2012

Back on track....

Okej, jag måste erkänna det - jag har ångest! Har aldrig varit ledig så här länge någon sommar från att instruera som i sommar. Det har varit fantastiskt att få stiga upp före resten av familjen och tränat bara för mig själv för att sen komma hem lagom till att de vaknat och är sugna på frukost. Det har tränats mest löpträning men också lite styrketräning. Några pass på Sensia lite här och var har det också blivit, det är så kul att få träna för andra instruktörer!

Det har varit riktigt härligt att inte vara upplåst av dagar och tider, det är nog bra för själen...ett tag. För så här TAGGAD har jag nog aldrig varit efter en semester som denna sensommar - men också nervös. Jag kickar igång med en Bodystep-klass ikväll, mjukare start hade varit att föredra, men det är bara att ta tjuren vid hornen och köra, efter det kommer sen Bodybalance med ny koreografi, så det är inte bara kroppen som chockas igång utan också knoppen.

Semester i all ära, men nu KÖR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar