söndag 5 juni 2011

Helt sjukt jobbigt!!!

Idag har jag varit på kvartalsutbildning i Luleå! Grymt kul, men sjuuukt jobbigt!

Vi började med Bodystep där vår tränare Mathilda berättade Bodysteppens nyhet = det kommer att finnas med CROSSTRAINING-övningar på 4 av låtarna. Jaha tänkte jag, inte så mycket att hänga i julgranen...men ack vad jag bedrog mig!!! Grymt kul, utmanande och pulshöjande - I like! Release: MÅNDAG 13/6 kl 19.00.

Sen fick vi ett litet breake innan Bodypumpen, sen var det bara på å köra igen, å grymt vad vi körde - muskel för muskel tröttades ut och jag säger bara UTFALL!!! Release: FREDAG 10/6 kl 14.15.

Det kommer att bli en grym träningssommar :)

VÄLKOMMEN!!!

(mat å sovklockan ringer...kan den ringa för båda sakerna samtidigt?!?)

/Frida

2 kommentarer:

  1. Låter kul!
    Kanske måste gå på releasen!

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen fram emot bodystep relesen låter som det kommer bli tufft!!

    SvaraRadera