måndag 13 juni 2011

Varm träning!

I fredags var det Bodypump-release, det var också den varmaste dagen på mycket länge (funderar om den temperaturen kommer att upprepa sig i sommar...), å vad tror ni jag, Pernilla och Ehlin skulle göra?!? Jo köra Bodypump-release, kl 14.15!!!

jag låg på Alder och "laddade" och våndades för vilken enorm svettexplosion (usch vilket äckligt ord!) det skulle bli på passet. Men när jag steg in på Step In var det hur skönt som helst och mellan låtarna kunde man nästan känna hur luften svalkade! Visst, jag svettades ändå, en svit av min förmiddag på Alder...men explosionen uteblev :-)

Så det jag lärde mig var att träningen inte alls behöver vara olidlig trots olidlig värme ute! Och att man aldrig kan dricka för mycket när sommaren är här!

Ikväll blir det Bodystep release med Ehlin och Stina, det blir RIKTIGT kul! Få se vad deltagarna tycker om det nya Crosstraining temat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar