måndag 15 augusti 2011

Step In minnen....

Det händer nått i mig när luften plötsligt ändrar karaktär, när den blir svalare, högre och ljuvlig att andas. Då vill jag städa, ordna, planera och sortera - det är oundvikligt, det är lika starkt som ett djurs instinkt!

I år har jag tagit mig an X antal års fotograferande! Det blev ett gäng papperskopior som någon gång under hösten ska in i mina barns album! Tyvärr så var inte fotoböcker (i alla fall vad jag vet) så aktuella när jag fick Olivia, så jag har gjort på det gamla hederliga sättet. Men jag insåg att dom albumen kommer att försvinna så fort barnen flyttar hemifrån så jag har för första gången provat mig på att göra en fotobok som sammanfattar de senaste 10 åren (nu snackar vi SAMMANFATTAR!).

Jag har skrattat, skämts, blivit påmind, varit nostalgisk och gråtit en tår igenom alla kort som tagits sen vi började med digitalkamera (inser att det är väldigt länge sen nu!). Jag hittade också en liten gömma med några riktigt härliga Step In minnen, å dom ska ni få dela:


Detta är, tro det eller ej, Anders! Han ville också vara med och cykla på tjejkvällen för mååånga år sen :)



Öppet hus på Step In för lika länge sen! Rille, Jasenka, Hanna och jag.






Jag och Ida-Maria kör sista Bodypumpen innan julafton 2004.

















Super Saturday 2007 tror jag... (konvent i Stockholm för alla som instruerar Les Mills-program)














Ehlin gasar på Bodysteppen.














Och Anders på Bodypumpen!











Jag, Annelie och Ehlin teamar på Bodysteppen, våren 2010.























På nyår körde jag Bodypump kl 02.00 - de ni!








Åsså det senaste minnet - Step In:s uppvisning på Enter galleria. Det var jag, Gabbi och Lovisa som körde ett medley, här visar vi Bodybalance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar