fredag 18 maj 2012

Frida(y)

Kom ihåg första gången vi skulle ha veckordagarna som glosor på engelskan, jag glömde plugga till det och kass som jag är på språk hade jag ingen aning hur dom stavades, men en dag fick jag rätt på: FRIDAY, mitt namn och ett y, tur att jag har lite andra skills än språk :-/

Jag är trött och nöjd efter två guldpass på eftermiddagen! Laddar om med bra föda och mycket vila inför morgondagen, då ska vi dra till Luleå och gå på kvartalsutbildningen. Kan inte förstå att det var nästan tre månader sen sist, tånstit (förklaring till alla er som inte har en 3-åring hemma: konstigt). Nu ska jag utvärdera undan några filmer så att jag inte behöver se på 1-2 releaser gamla koreografier och samtidigt trycka in en massa nytt - kapaciteten i min hjärna är rätt begränsad...

Rapporter kommer snart från kvartalen!

Ha en skööön fredagskväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar