söndag 24 juni 2012

En perfekt mix av ute och inne!

Som en väldigt efterlängtad vän har nu sommaren kommit till Boden! Så otroligt mysigt att detta dessutom tajmades precis till midsommarafton, sola, äta, läsa, lyssna på musik och mycket mer har vi kunnat göra UTE!

Men alla ni som ändå har kommit er iväg och tränat har fått vara med på ett gäng med riktigt roliga och utmanande pass. Efter en massa releaser så har nu de flesta pass ny musik och nya koreografier. Oftast tar det någon gång innan man hittar in i passet och kan få ut det mesta möjlig av det.

Idag var jag på den nya CXworx och blev glatt överraskad - den var riktigt bra, men jag hade väldans mycket träningsvärk i magen eftersom jag var ute och sprang på tok för nära efter maten i förrgår och fick världens håll - men jag härdade ut och saktade in först när jag inte kunde stå rakt (upprepade detta några ggr) det var en sjukt bra magövning för träningsvärken har varit enorm! Hur som helst var CX bra och Ida & Annelie levererade den med tydlighet och säkerhet, precis vad man behöver första gången man provar passet. Den kommer jag försöka gå på titt som tätt i sommar :-)

Insåg när jag cyklade hem att Sensia har ett underbart läge, kunde inte låta bli att stanna till och fota lite, möttes också av mängder av människor som satt ute i solen, strosade efter gångvägen, solade på bryggan och de flesta såg ut att njuta precis lika mycket som jag!

Denna vecka som kommer är sista veckan med junischemat, sen sker mer förändringar som finns att kolla in på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar