tisdag 12 juni 2012

Soooooov!


Idag hade jag packat träningsväskan och tänkte ta mig ett eftermiddagspass i gymmet, men när klockan närmade sig 14 så sa allt i min kropp att jag skulle hoppa över detta denna gång, och så blev det.

Kände mig som en zombie efter middagen och la mig för en eftermiddagslur och efter 30 minuter vaknade jag med ny kraft och energi! Så fantastiskt det är när man lyssnar på kroppens signaler (kan säga att jag inte alltid har gjort det och då har en lätt sliten känsla infunnit sig) - nu känner jag mig pigg och alert och redo att ta tag i kvällens jobb och kommer säkerligen att leverera massor av energi i morgon på förmiddagens två pass.

Träning har sin tid och vila sin, glöm inte att lyssna på kroppen den behöver återhämta sig också för att kunna prestera ännu mer och få ännu bättre resultat av träningen!


2 kommentarer:

  1. Tog oxå en vilodag idag det behövs efter all pump!!!

    SvaraRadera