torsdag 19 maj 2011

RUGGIGT!

HUGA vad det är ruggigt väder - jag vill bara kura ihop mig till en liten boll och ha min favvopläd över mig!

Men igår insåg jag endel fördelar med detta ruggugg-väder:

* Det grönskar mycket fortare.
* Man får gjort måste-saker inomhus, dom är inte särskillt roliga att ha kvar när man sen vill vara utomhus helst dygnet runt.
* Det känns bara som en ynnest att få gå in i en träningssal istället för att vara ute och bli som en blöt hund.

När jag tänker så här tittar jag ut och tycker att regnet och rusket ser mycket trevligare ut :)

Min sockersanering är egentligen färdig - jag firade det med några godisar på dag 21, men ska nu mer bara hålla mig till hederligt lördagsgodis. Har faktiskt helt slutat med fika och saknar det inte alls, SKÖNT!

1 kommentar:

  1. Visst är det en skön känsla när man inte ens längtar efter något sött! :-)

    SvaraRadera