onsdag 11 maj 2011

Sara...en inspirationskälla!

Har suttit och läst lite bloggar som jag har hittat (hör verkligen inte till vanligheten). Hamnade på Sara blogg, en Boden-tjej som tränar på Step In.

Hipps vipps har jag fått lite perspektiv på mina 21 dagars sockersanerande, hennes mål är att gå ner 40 kg på 2 år! Wow vilket mål! Detta gör hon med kontrollerad kost och Step In träning såklart ;)

Vill ni ta del av hennes resa och inspireras av hennes träning är adressen till bloggen:

http://lucha.blogg.se


Dag 15 av 21...har insett att jag startade detta på en tisdag dumt nog och lovat mig själv att bara hålla mig till lördagsgodis efter detta - så egentligen är det 25 dagars sockersanering, men det känns väldigt lite ändå jämfört med 2 år...bra att få perspektiv ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar