torsdag 29 september 2011

Höstens kanon & kalkon!

Jag är en sån som älskar hissa och dissalistor, framför allt när man på sporten kör kanon och kalkon! Här ska ni få HÖSTENS kanon och kalkon!!!

KANON: När man kan vara ute och njuta av solen! När det liksom sprakar i träden av alla underbara färger. Här är min minsting John på utflykt på Örngårdsberget :)

KALKON: Finns det någon i denna landsända som inte pratar om vädret??? Min bror bor i byn där dom slagit svenskt regnrekord under september. Och denna bild fick jag skickad till mig i förrgår...JA det är vår studsmatta, JA det är våra grannars hus :-/

Även på Step In har vi våran kanon och kalkon just nu! Kalkonen är nog att datasystemet krånglar, vi hoppas ni har överseende med det (det är inte bara vi som har haft problem)!

Men våran stora KANON är att det nästa vecka är gröna veckan. Så nu e det dax att börja kolhydratladda och rensa kalendrarna så att ni är beredda att vara med på höstens roligaste vecka :) Mer info kommer snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar