torsdag 1 september 2011

SUPER SATURDAY!

I morgon drar jag till schtor schtan, alltså Stockholm. Lördagen går i träningens tecken, det vankas "SUPER SATURDAY", å vad är det kanske du tänkter...

Jo, 4 ggr per år har alla Les Mills utbildade (alla pass som heter Body.... ex Bodypump, Bodyjam osv) vidareutbildning. 3 ggr per år körs detta i en massa städer runt om i Sverige (vi far till Luleå) men en gång per år kör man ett stort konvent nere i Stockholm där man tar dit många av de som gör och kör programmen på Nya Zeeland!

Det brukar vara MASSOR av folk, svett, härlig musik och klädshop! Och framför allt - de rykande heta releaserna! I år är det dessutom premiär i Sverige för deras nya koncept CX30 (coreträning) och SH´BAM (dansprogram), det blir kul att prova.

Jag jobbar ju också som utvärderare för Les Mills i programmen Bodypump, Bodystep och Bodybalance så helgen innebär lite jobb för mig. Jag kommer att stå vid incheckningen på morgonen och sen ska jag vara domare i en Bodypump-tävling.

Så här ser schemat ut för helgen:



Jag kommer att köra följande: Sh´bam, Bodypump, Bodystep, jobba som domare på Bodypump, CX30, Bodypump teori och avrunda med ett Bodybalancepass. LOVLEY!


Rapporterar efter helgen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar