lördag 24 september 2011

Jag är på YOUTUBE!

Okej, det var inte min tanke från början, men efter 5 misslyckade uppladdningsförsök hit till bloggen ides jag inte längre så jag la upp filmen på YOUTUBE.

Just det, måste förklara från början! Igår tänkte jag dokumertera lite från passen, men jag var så i stunden att jag helt glömde bort det!!! Bodypumpen var så sjukt grym och bra och Zumban var svettig och riktigt rolig. Det var massor med peppande, duktiga och träningsvilliga deltagare. Så det var svett, leenden, ny koroegrafi och danssteg som snurrade i mitt huvud.

Men ett kort togs innan passen och det var detta, sen var det en sak till som dokumenterades under dagen = koreografin till min nya finallåt, Danza Kuduro. Så nu kan du titta på koreografin, öva lite åsså kommer du på nått av mina Zumbapass till veckan och dansar med mig :)

Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=Kl0wzjs-c3w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar