måndag 2 april 2012

Urvridna trasor och fotbollsdamer

Nu är alla releaser avklarade och vi kan bara summera med träningsglädje, energi och inspiration! Det jag har hört ifrån de olika passen är deltagare och instruktörer VÄLDIGT nöjda! De nya releaserna levererar och utmanar.

Jag och Julia körde Bodystep releasen i måndags och precis som jag skrev tidigare är Bodysteppen i en förändringsfas. Bodystep ska bli Bodystep atletic - högre intensitet, crosstraining inspirerat, funktionell träning och en massa energi! Så de två bilder som jag har med från denna release ser ni här bredvid - tror jag talar för hela gruppen när jag beskriver oss som som BLÖTA FLÄCKAR och URVRIDNA TRASOR!


Så har du provat Bodystep för längesen eller aldrig gått på något pass - kom och testa! Utmaningen väntar på dig :-)




















Här är bilder från Core releasen också. CX-WORX är ett jättebra funktionellt pass som sätter kärnan i kroppen i fokus och ger en starkare, fastare kropp som orkar mer vad du än håller på med i vardagen och vilken idrott du än vill förbättras i!

Jag hade Tom Pietilä (Maria Pietilä-Holmers pappa) som lärare i idrottsanatomi när jag pluggade i Umeå, han berättade att man intensiv tränat coreträning med ett gäng fotbollsdamer och fick då svart på vitt se hur otroligt mycket bättre de presterade i fotbollen. En stark kärna behövs som sagt i vad du än håller på med! Så kom och testa nya CX WORX!












Å nu när hjärnan får jobba på HÖGVARV med att rensa ut det gamla och trycka in det nya så kunde jag inte låta bli att koreografera och lära in 7 nya zumbalåtar - så nu köööör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar