tisdag 2 oktober 2012

Nya ansikten och roliga återseenden!

Denna vecka har vi som jag hoppats ingen av er har missat vår GRÖNA VECKA! Det innebär inte att vi motarbetar hösten och på nått sätt tror att sommaren ändå inte är slut utan det är en alldeles speciellt härlig vecka som vi kör varje höst.

ALLA pass blir anpassade för nybörjare. Alla instruktörer gör sitt bästa för att vara så goda pedagoger det bara går. Vissa klasser kallas för TEKNIK vilket innebär att fokus läggs mer på genomgång av tekniken för passet, dessa pass är ofta 10-15 min längre, så kolla när du bokar. Vissa klasser kallas för TEAM, samma pass längd, men med två-tre instruktörer som instruerar och entusiasmerar :-) Endel klasser är precis som vanligt men då med enklare koreografi!

Igår körde jag Bodystep och Zumba, åååå vad kul det var! Trots ett gäng med färskingar på Bodysteppen klarade gruppen det grymt bra! Att dessutom träffa "gamla" kunder som hittat tillbaka för att testa träningen under Gröna veckan var också jätteroligt!!!

Zumban blev en riktigt svettkavalkad! Och där använde jag de roligaste med de enklaste låtarna, vilket också blev många kära återseenden av olika koreografier som jag glömt hur roliga dom är!

Idag blev det 30 min Tabata - efter 4 veckor har jag på riktigt börjat komma in i träningsformen, and I like it!!! Massor av energi och en förbränning som känns påtaglig fortfarande fast det är drygt 8 timmar sen jag tränade. Känner att jag har blivit i bättre kondition och styrka - dessutom lär jag mig varje vecka att jag faktiskt klarar mer än jag tror...vi krigar oss igenom passet på tisdags förmiddagarna :-)

Att efteråt gå till Hannas CXWORX är en fröjd, 30 jobb med kärnan gör att kroppen riktigt myser när man är färdig. Att CX:en dessutom är den roligaste releasen hitills är ju bara en bonus...

Så passa på att ta dit till Sensia denna vecka och låt dig inspireras till en aktivare och piggare höst! Här är länk till vårt schema: http://brp.netono.se/stepin/mesh/showGroupActivities.action

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar