onsdag 19 januari 2011

Snart reser jag!

Idag kom det över mig att det bara är 1½ vecka kvar tills jag ska fara på årets konvent, med stort K! Kolla in förklaringen på vad THE NIKE BLAST är:
Det är inget litet convent längre, det är THE NIKE BLAST!

- Två dagar
- 77 olika klasser
- Aerobic, step, dans, Les Mills, yoga/mind, spinning, muskel, kampsport
- Intressanta föreläsningar
- Exlusive NIKE Shop med senaste vårkollektionen till reducerade priser (jag har inte shoppat träningskläder på lääänge, har sparat mig till detta tillfälle ;)

- Ledande instruktörer från träningsvärlden och NIKE INSTRUCTOR TEAM
Man får bara boka sig på 5 klasser per dag...jag valde dessa 10 (sen kommer jag säkert att ramla in på lite andra klasser också...)
LÖRDAG:
ÅSA F. 2011 (street) - Åsa Fornander
1 step closer to perfection (step) - Steve Boedt
Zumba - Steve Boedt (min Zumbautbildare)
Step it up (step) - Maria Olofsson
KTA Kost, Träning & Attityd - föreläsning med Blossom Tainton- Lindqvist.
SÖNDAG:
FS Intervall (step/styrka) - Fredrik Sjöberg
Shakedown (ragga) - Kimmo Jukkuri
Business med hjärtat - Kärlek, Mod & Integritet - föreläsning med Per Holknekt
GaGa Our (street) - Elaine Rydberg
BODYBALANCE™52 - Josef Matthews & Åsa Fornander
Som grädde på moset får man också en träningssko, det är tur - båda mina börjar vara riktigt sliiiitna!
Hör här:
Tekniken uppmuntrar fotens naturliga röreslemönster och stärker muskulaturen från fot upp genom vad, lår och core, under träning. Varje minuts träning räknas och du får maximal effekt under ett pass.
Visst låter det bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar