måndag 31 januari 2011

En underbar helg!!!

På väg till konventet, väääldigt förväntasfull!!!
I den stora Frescatihallen var denna grymt snygga scen uppbyggd....

Vårens kollektion av Nikekläder till 30% rabatt + massor av instruktörer och träningsentusiaster, kan det bli annat än kaos???

Lååånga köer till kassorna, jag var tidigt ute och behövde inte stå särskillt länge :)
Årets sko var grymt skön, skokartongsberget bara växte...



Förmiddagen spenderade jag med att gå på olika klasser - här en bild ifrån Maria O:s stepklass.
Det var en härlig klass med full fart från första stund, precis som vanligt när det gäller Maria :) Tyvärr var det väldigt trångt - många ville vara med, så det blev några krockar.




Sen var det dax för ZUMBA, med Steve som jag gick grundutbildningen för. En härlig klass fylld med energi. Han frågade vilka som var Zumbainstruktörer bland oss och bad sedan de komma upp, men jag kände mig inte riktigt sugen på att stå och köra framför ett helt folkhav - är ju som ett barn när det gäller Zumban = nyfödd ;)



Svettigt och härligt!







Dag nr 2 var lika fullspäckad som det första - startade med en fantastisk fotmassage och körde sen Ragga med Kimmo (nästan den allra roligaste klassen under helgen...), föreläsning med Per Holknekt (som var oerhört bra och intressant - kul kille!!!) En dansklass som hette GaGa Our och ett CHAIRTEASE pass, kolla in videon här nere...
IT´S HOT HOT HOT!!!

Å sen fick jag en underbar avslutning iform att det nya Bodybalancepasset - lovley!!!
Visst skulle jag ha kunnat teama med Åsa o Josef!?!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar