söndag 19 december 2010

EFTERLYST: Min sömn!

Den senaste veckan har min sömn verkligen fått stryka på foten! Med diverse sena vänbesök och julfester har jag definitivt inte kommit i säng när jag borde...att man dessutom har två små som (jag vet att de sover länge för att vara 2 o 4år) väcker mig senast kl 8.30 så blir det tillslut ohållbart! JAG ÄR TRÖTT! I fredags morse var min tröttpeak som störst och det kommenderade Tomas (vår platschef) såklart! Men nu ska jag råda bot på detta, så ikväll siktar jag på att vara i säng innan 21.00 - får se om det lyckas...

För imorgon stiger jag upp 04.30, eftersom jag ska flyga ner till Sthlm och gå ZUMBAUTBILDNING :) å då är det bara att uppbåda all energi som tänkas kan och dansa för glatta livet. I två dagar ska jag göra allt jag kan för att bli en helgjuten Zumbainstruktör! Jag rapporterar imorgon om jag överlevt första dagen...

Nu till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar