måndag 20 december 2010

Jag är på Zumbautbildning!

Första dagen är över - näe det var fel ordval, det låter som att jag tycker att det är skönt att den är slut- men NEJ, jag vill vara på Zumbautbildning i en vecka...minst! Det är så fantastiskt kul! Vi är nästan 100 personer som är på utbildningen, så vi är ganska många. Hade kanske tyckt att det hade varit bra om det hade varit färre så att man får mer individuell feedback, men Steve som håller utbildningen är grymt proffsig, så det blir nog bra ändå!

Idag har vi dansat Marenge och Salsa - första dansen gick som en dans ;) Men salsan var lite mer att bita i, men det är ju därför vi är där....för att lära, träna, lära och träna ännu mer! Så jag ska snart sätta igång musik och öva, mina vänner här i Stockholm får stå ut med lite latinosteg i vardagsrummet :D

Sen sova - fortfarande på minussidan på den fronten efter en 04.15 morgon!

TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar