onsdag 27 april 2011

DAG 2

Igår räddade Falu rågrut mig ifrån att klappa igenom på dag 1...det blev 2 skinkmackor isf gotta!

Idag har det gått bra - hade tur att Elisabeth var på styrelsemötet ikväll, annars hade det varit mycket jobbigare att stå emot bullarna, men tillsammans peppar man varandra och det går mycket lättare! Ännu en sak att tillägga i mitt tidigare inlägg om "tillsammans är vi starkare" :)

Dag tre brukar vara värst säger dom som vet...tur att jag har en sån rolig sak att lägga hela mitt fokus på istället! För imorgon är det tjejkväll på stan och jag ska dit och köra 2 st 30 min Zumbapass. Första är 17.20 och det andra är 18.20. Kom och dansa vettja, det är drop in från kl 17 - ALLA kan vara med :)

2 kommentarer:

  1. Lyckats idag! Fast påskgodiset står kvar på köksbordet! Ätit bra idag, med regelbundna bra måltider, dvs ingen blodsockerdipp! Det är det som gäller :-)

    SvaraRadera
  2. Är inne på min 2 dag idag då jag startarde 1 dag senare!!!! Lycka till ikväll Frida roligt att göra nått annat ibland!!!

    SvaraRadera