fredag 29 april 2011

Första riktiga prövningen...



3 dagar har förflutit av vår sockersanering, och än så länge känns det helt ok! Men idag eller rättare sagt imorgon kommer den stora prövningen! Först är det fredag och fredagsmys med allt som det kan innebära... (tur att jag jobbar ikväll - då har jag annat att tänka på) men jag börjar redan bäva för imorgon. När man var själv behövde man ju aldrig fundera på godis om man ville sluta, men nu vill ju barnen ha lördagsgodis. Men klarar jag av den första lördagen så kommer nog resten att gå mycket bättre (intalar mig det iaf).



















HEJA ALLA NI SOM SOCKERSANERAR!!!!








3 kommentarer:

  1. Fortfarande lyckad sanering! Inte en godis på hela veckan! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken känsla! Jag är inte ens godissugen! Hoppas att det håller i sig läääänge :-)

    SvaraRadera