tisdag 16 november 2010

AJ AJ AJ!

Vaknade i morse med halsont! Neeeeej! Det är så grymt trist :(

Har bytt bort mitt pass imorgon och min favvo-tränings-ondag blir en trist-onsdag istället. Det är verkligen inte skoj när man vill men inte kan träna! Det är lite lurigt med förkylningar eftersom gråzonen är stor när man ska träna och inte. När jag har ont i halsen tränar jag inte men är jag bara lite snorig och hängig är det inte helt ovanligt att jag "tränar bort" förkylningen. Eftersom jag har reumatism i släkten skulle jag aldrig träna med exempel feber - det var när min mormor hade feber och putsade fönster (dåtidens träning för kvinnorna....) som hennes svåra reumatism bröt ut - så det har jag lärt mig något av!


Jag ska sova länge i natt åsså lite Kan Jang på det så kanske jag vaknar tokfrisk i morgon, hoppas, hoppas!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarnan för dig! Boosta med antioxidanter i massor också! Apelsinerna är toppen! Ingefära på morgonfilen och i teet är kanonbra! Och nägra vitlöksmackor till middag eller kvällsfika!

    SvaraRadera
  2. Inte kul att vara sjuk o ont i halsen är det värsta tycker ja för = ingen träning. du är nog snart på fötter igen. krya på dig!!!!

    SvaraRadera