fredag 5 november 2010

FREDAGSMYS....

Idag var det två helt fantastiska pass på eftermiddagen. Jag körde först Bodypump, där jag utmanade mig på flera låtar eftersom jag har känt mig extra stark hela veckan - och det gick hur bra som helst! Sen var det Step 2 på tur, ett pass som är fantastiskt roligt för att man får lite danskänsla och får röra sig till alla möjliga hits. Jag for hem efteråt med en euforisk känsla :)

Ikväll blir det middag med några av intruktörerna från Step In på Fareast, sen får vi se vad som händer....

För många av er är det kanske fredagsmys som väntar, så för att få alla i rätt stämning får ni här texten till låten "Fredagsmys":

Det finns en dag då man kan andas ut
Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut
Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do)
De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör
Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys
En soffa o ett ljus ett bord med massa gott
Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåtits totally (mysa x6)
De e dags för fredagsmys
Från kontor till amor
Snart e de fredagsmys
Man drar till tjejen den bor
Nu e de slut på veckan
Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss
Det e dags för fredagsmys
Från direktör till chamör
Snart e de fredagsmys
Från vecko stress till glatt humör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmyyyyyyyyss

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar